Szybki dostęp

Produkty Somfy i bezpieczeństwo przechowywania danych

Nasze zaangażowanie

Twoje bezpieczeństwo jest naszym priorytetem

Żadnego ryzyka nie można wyeliminować do zera. Jednakże dokładamy wszelkich starań, żeby zapewnić najwyższy z możliwych poziom ochrony. Nasze zespoły są odpowiednio szkolone, żeby zapewnić bezpieczeństwo naszych rozwiązań podłączonych do sieci. Wykorzystujemy całą gamę najnowocześniejszych mechanizmów ochrony, a także przeprowadzamy regularne audyty w całym łańcuchu.   

 Gdy odnosimy się do ochrony w Somfy mówimy o:

  • Bezpieczeństwo samego urządzenia, w tym wykrywanie zagłuszeń w systemach alarmowych.
  • Bezpieczeństwo protokołów radiowych używanych do komunikacji pomiędzy urządzeniami.
  • Bezpieczeństwo aplikacji Somfy używanych do sprawdzania sprzętu i bezpieczeństwa danych przechowywanych na serwerach.
  • Bezpieczeństwo serwera jest stale monitorowane w celu wykrycia wszelkich naruszeń.

 

Uśmiechnij się

Nasze produkty dbają o Twoją prywatność

Wybierając produkty Somfy, zyskujesz nie tylko najnowszej generacji kamery, ale masz również gwarancję poszanowania Twojej prywatności.
Gdy jesteś w domu, nasze kamery nie filmują. Wyposażone są w automatyczną przesłonę, którą możesz zamknąć za pomocą aplikacji w dowolnym momencie. Co więcej, możesz tak zaprogramować przesłonę, aby zamykała się automatycznie po Twoim powrocie do domu i rozbrojeniu systemu alarmowego.
Jeśli w Twoim domu pojawi się intruz, nasze kamery zarejestrują całe zdarzenie. Gdy kamery wykryją ruch, zostanie nagrany 30-sekundowy film. Filmy są dostępne za darmo i można je pobrać z aplikacji Somfy Protect przez 7 dni od zdarzenia.

Bądź spokojny

Możesz zdecydować nawet o połączeniu urządzeń Somfy z rozwiązaniami kompatybilnymi

W każdej chwili możesz zdecydować o zaprzestaniu komunikacji pomiędzy serwerem Somfy a usługami zewnętrznymi świadczonymi przez naszych partnerów.

Możesz z tego zrezygnować na dwa sposoby:

  • Usuwając urządzenia kompatybilne (np. Philips Hue, Sonos…) z aplikacji TaHoma®.
  • Łącząc się ze stroną zarządzania kontem rozwiązania kompatybilnego z Somfy (np. Amazon Alexa, IFTTT lub Asystent Google) i wyłączając dostęp do Twojego konta Somfy.

Asystenci głosowi: każda firma oferująca usługi sterowania głosem ma swoją własną politykę bezpieczeństwa. To Ty decydujesz, czy asystent głosowy będzie miał dostęp do urządzeń Somfy.

Pod kontrolą

Nawet gdy nie ma internetu! Rozwiązania Somfy nadal zabezpieczają Twój dom. 

W przypadku awarii zasilania Twój system działa, korzystając z zasilania baterią. Czujniki ruchu i syreny alarmowe pozostają w pełni sprawne. Dodatkowo otrzymasz SMS z informacją o awarii zasilania. W przypadku rozwiązań Somfy One Plus i Somfy Home Alarm: zapasowe połączenie sieciowe jest dostępne w ramach subskrypcji, dzięki czemu nadal możesz otrzymywać powiadomienia o awariach i zagrożeniach.
W przypadku awarii internetu nie będzie można sprawdzić statusu urządzeń zdalnie ze smartfonu, ale lokalne nadajniki i piloty będą działać nadal.
Jeśli wystąpi problem z internetem, zawsze możesz użyć smartfonu do lokalnego zablokowania i odblokowania drzwi za pośrednictwem Bluetooth. Tylko zdalne sterowanie nie będzie dostępne. Zawsze możesz też użyć standardowych metalowych kluczy.

Wykorzystanie danych osobowych oraz prawa konsumenta

Jesteśmy transparentni

Przestrzegamy przepisów prawa

W Somfy zawsze ceniliśmy i cenimy prawo klientów i użytkowników naszych rozwiązań do ochrony prywatności i danych. Jesteśmy zobligowani do zapewnienia wysokiego poziom ochrony, na jaki zasługują Twoje dane osobowe, oraz do przejrzystego informowania o sposobie, w jaki wykorzystujemy Twoje dane.
Przestrzeganie Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO) jest naszym priorytetem. Dokładamy wszelkich starań, by prowadzić nasze działania w zgodzie z europejskimi przepisami.
Nawet w krajach nienależących do Unii Europejskiej, które nie są objęte przepisami Rozporządzenia, a w których oferujemy nasze rozwiązania podłączone do sieci, stosujemy najwyższe obowiązujące standardy.
 

Bądź spokojny

Twoje dane wykorzystujemy odpowiedzialnie.

Gromadzimy dane użytkownika i produktu wyłącznie w celu zapewnienia najwyższej jakości usług.

  • Dostarczamy usługi on-line, takie jak zdalne wsparcie i usługi serwisowe.
  • Rozwijamy nasze produkty i usługi, analizując dane statystyczne, które pomagają nam np. ulepszać nasze narzędzia wsparcia lub wykrywać niewłaściwe działanie serwerów Somfy.
  • Identyfikujemy to, co lubisz najbardziej w naszych rozwiązaniach i ulepszeniach, które możemy wdrożyć, zawsze za Twoją zgodą.
  • Przesyłamy przydatne informacje o naszych rozwiązaniach.

Nigdy nie udostępniamy Twoich danych innym firmom lub naszym partnerom bez Twojej zgody, gdy jest to wymagane. Zapoznaj się z naszą polityką prywatności, aby uzyskać więcej informacji o danych, które zbieramy  W związku z produktami i usługami, zapoznaj się z naszą polityką prywatności.

Możesz nam zaufać

Szanujemy Twoje prawa

Jako osoba fizyczna masz prawa.
Jako dostawca produktów i usług jesteśmy zobowiązani do ich pełnego przestrzegania.
Prawo do:

  • Dostępu do Twoich danych osobowych
  • Poprawienia danych osobowych
  • Usunięcia danych osobowych zarówno z rejestrów Somfy, jak i z rejestrów stron trzecich, które mogły otrzymać informacje od Ciebie (prawo do bycia zapomnianym)
  • Ograniczenia przetwarzanie danych osobowych
  • Sprzeciwu wobec niektórych czynności przetwarzania
  • Niepodlegania automatycznym decyzjom
  • Otrzymania informacji o przetwarzaniu danych (Kto? Co? Gdzie? Kiedy? Jak długo? Dlaczego?)

W dowolnym momencie możesz poprosić o usunięcie wszystkich lub części swoich danych. Jednak niektóre dane mogą być wymagane do właściwego działania produktów podłączonych do sieci. W takim przypadku poinformujemy Cię o skutkach konsekwencjach takiego żądania.
 

 

Jeśli masz pytania, wątpliwości skontaktuj się z nami

Skontaktuj się z nami