29.10.2024 Eko rozwiązania autor - Somfy Somfy na Ogólnopolskim Forum Stolarki 2024 W dniach 23-24 października 2024 w hotelu Windsor w Jachrance odbyło się Ogólnopolskie Forum Stolarki – jedno z najważniejszych spotkań w branży stolarki budowlanej w Polsce. Wydarzenie zgromadziło czołowych liderów rynku, tworząc przestrzeń do dyskusji o przyszłości rynku i najnowszych trendach. Somfy reprezentował Krzysztof Majewski - Country Manager. Krzysztof Majewski wziął udział w panelu "Zróżnicowanie oferty dla klienta - strategia i budowanie korzyści", w którym podzielił się swoją ekspertyzą na temat budowania przewagi konkurencyjnej poprzez personalizację oferty oraz tworzenia długofalowych relacji z partnerami biznesowymi. W swoim wystąpieniu Krzysztof Majewski zwrócił szczególną uwagę na rolę Polski jako jednego z największych producentów i eksporterów stolarki okiennej w Europie. Podkreślił, że współczesny rynek wymaga od producentów znalezienia własnej niszy i sposobu wyróżnienia się, a Somfy, jako grupa oferująca rozwiązania trzech marek - Somfy, Simu i BFT - jest w stanie wspierać partnerów w realizacji różnorodnych strategii biznesowych. Podczas dyskusji szczególny nacisk położony został na znaczenie customizacji w budowaniu oferty B2B. Somfy oferuje szeroki wachlarz możliwości dostosowania produktów do potrzeb partnerów - od prostych modyfikacji technicznych, poprzez wzmacnianie marek własnych producentów, czy co-branding, aż po całkowicie spersonalizowane rozwiązania. Istotne jest także różnicowanie oferty dla Instalatora. Jednym z wyróżników Somfy w tym aspekcie jest Program Somfy Expert. Program ten oferuje szereg bezpłatnych szkoleń produktowych oraz z zakresu technik sprzedaży i marketingu. Somfy Experci są również beneficjentami programu Leadowego Somfy, gdzie wszystkie zapytania sprzedażowe lub serwisowe od użytkowników końcowych bezpośrednio trafiają do nich, zwiększając popyt na ich usługi. Dodatkowym wyróżnikiem oferty jest aplikacja dla Instalatorów Help me App by Somfy. Innym narzędziem jest usługa on-line Serv-e-Go®, która służy do zdalnej konserwacji smart urządzeń. Zapewnia wgląd w instalacje, pomagając zdiagnozować problemy i lepiej przygotować się do wizyty u klienta. Oprócz różnicowania oferty dla klientów B2B pod względem produktowym, Somfy wyróżnia się podejmując zielone zobowiązania. Od 2015 roku marka należy do „Act for Green”. Oznacza to, że wszystkie produkty sygnowane tym oznaczeniem są zaprojektowane w sposób ekologiczny i zmniejszają wpływ na środowisko od wydobycia surowców do końca eksploatacji. W 2024 r. już ponad 65% rozwiązań Somfy sprzedawanych na świecie to produkty „Act for Green", co stanowi odpowiedź na rosnące oczekiwania konsumentów dotyczące odpowiedzialności środowiskowej. Plan osiągnięcia 100% produktów ekologicznych do 2030 roku pokazuje długofalowe zaangażowanie firmy w ten obszar. Uczestnicy panelu dyskusyjnego zgodnie stwierdzili, że sukces w branży stolarki budowlanej opiera się nie tylko na jakości, ale przede wszystkim na umiejętności budowania kompleksowych rozwiązań dostosowanych do indywidualnych potrzeb partnerów biznesowych. Elastyczne podejście do customizacji, wsparcie w rozwoju międzynarodowym oraz zaangażowanie w zrównoważony rozwój stanowią fundamenty, na których Somfy buduje jakościowe relacje biznesowe. W czasie wydarzenia Somfy zostało wyróżnione tytułem Lidera Roku Stolarki 2024 w segmencie automatyki w Polsce przyznanym przez Centrum Analiz Branżowych. To wyjątkowe odznaczenie, które stanowi dowód uznania dla zaangażowania Somfy w rozwój branży. Dziękujemy organizatorom oraz wszystkim uczestnikom za możliwość wymiany doświadczeń i inspirujące rozmowy. Dowiedz się więcej Kategorie Eko rozwiązania Tagi smart home środowisko inteligentny dom Disqus is inactive