11.11.2024 Partnerstwa / kompatybilność autor - Somfy Somfy Konsumenckim Liderem Jakości 2024 W XIII. edycji ogólnopolskich badań konsumenckich, marka SOMFY uzyskała I miejsce w kategorii "Mechanizmy do bram przesuwnych" otrzymując tym samym złote godło KONSUMENCKI LIDER JAKOŚCI 2024. Wyniki ogólnopolskiego badania to rzeczywiste głosy 15 tysięcy konsumentów obdarzających swoim zaufaniem poszczególne produkty, usługi i marki. Konsumenci oprócz jakości oceniali między innymi dostępność produktów, ich ceny oraz design. Głównym celem badania jest wyłonienie Liderów Jakości usług i produktów dostępnych na polskim rynku. W badaniu gromadzone są także opinie aktywnych konsumentów na temat jakości wybranych produktów i usług oraz identyfikowane są powody, dla których dane produkty wybierane są jako najlepsze. Badanie dostarczyło cennych informacji również na temat skojarzeń z marką oraz znajomości marki w analizowanej kategorii produktowej. Zgodnie z wynikami znajomość marki Somfy potwierdziło niemal 25% badanych, co dało marce najwyższą pozycję, zostawiając konkurentów w tyle. Zgodnie z raportem, marka Somfy najczęściej kojarzona była m.in. z liderem jakości, szybką bramą, latami pracy bez awarii. Oto niektóre wypowiedzi respondentów na temat marki Somfy: To był wręcz synonim mechanizmu do bram. Doskonała jakość, nie psują się Szybki i bardzo silny – daje radę mojej olbrzymiej bramie Fajna opcja sterowania z komórki. Otwarcie nie trwa wieczności jak w niektórych rozwiązaniach Serdecznie dziękujemy naszym klientom za obdarzenie Marki Somfy uznaniem. Dziękujemy również organizatorowi - Redakcji Strefy Gospodarki - ogólnopolskiemu, niezależnemu dodatku dystrybuowanego wraz Dziennikiem Gazetą Prawną. Dowiedz się więcej Kategorie Partnerstwa / kompatybilność Disqus is inactive