Szybki dostęp

Somfy Konsumenckim Liderem Jakości 2024

W XIII. edycji ogólnopolskich badań konsumenckich, marka SOMFY uzyskała I miejsce w kategorii "Mechanizmy do bram przesuwnych" otrzymując tym samym złote godło KONSUMENCKI LIDER JAKOŚCI 2024.

Wyniki ogólnopolskiego badania to rzeczywiste głosy 15 tysięcy konsumentów obdarzających swoim zaufaniem poszczególne produkty, usługi i marki. Konsumenci oprócz jakości oceniali między innymi dostępność produktów, ich ceny oraz design.

Głównym celem badania jest wyłonienie Liderów Jakości usług i produktów dostępnych na polskim rynku. W badaniu gromadzone są także opinie aktywnych konsumentów na temat jakości wybranych produktów i usług oraz identyfikowane są powody, dla których dane produkty wybierane są jako najlepsze.

Badanie dostarczyło cennych informacji również na temat skojarzeń z marką oraz znajomości marki w analizowanej kategorii produktowej. Zgodnie z wynikami znajomość marki Somfy potwierdziło niemal 25% badanych, co dało marce najwyższą pozycję, zostawiając konkurentów w tyle. Zgodnie z raportem, marka Somfy najczęściej kojarzona była m.in. z liderem jakości, szybką bramą, latami pracy bez awarii.

Oto niektóre wypowiedzi respondentów na temat marki Somfy:

  • To był wręcz synonim mechanizmu do bram. Doskonała jakość, nie psują się
  • Szybki i bardzo silny – daje radę mojej olbrzymiej bramie
  • Fajna opcja sterowania z komórki. Otwarcie nie trwa wieczności jak w niektórych rozwiązaniach

Serdecznie dziękujemy naszym klientom za obdarzenie Marki Somfy uznaniem.

Dziękujemy również organizatorowi - Redakcji Strefy Gospodarki - ogólnopolskiemu, niezależnemu dodatku dystrybuowanego wraz Dziennikiem Gazetą Prawną.

Dowiedz się więcej
Kategorie
Disqus is inactive