Czym jest smart głośnik?
Przede wszystkim jest głosowym systemem kontroli, który rozumie zadresowane do niego polecenia, przetwarza informację aby udzielić ci odpowiedzi, ale dzięki technologi Somfy, może także obsługiwać sprzęt w twoim smart home.
Preferujesz intelignetny głośnik Alexa, głośnik Google czy może głos Siri? Jeśli tak to będziesz zadowolony z faktu, że poprzez naszą centralę TaHoma®, nasze produkty są kompatybilne i adaptują sie do twojego ulubionego głosowego asystenta. Somfy wyjaśni ci wszystko!
W ostatnich latach, smart głośniki stały się częścią naszego codziennego życia i Somfy jest tego świadome.
W Somfy widzimy twojego aystenta głosowego nie tylko jako urzadzenie do słuchania muzyki ale jako środek do zapewnienia ci komfortu na jaki zasługujesz.
Poprzez Google Home, Google Home Mini lub Google Home Audio, twój google smart speaker odpowie na wszystkie twoje pytania i więcej! W twoim Somfy smart home, twój google asystent może ułatwić ci życie poprzez zaplanowanie powrotu do domu.
Wszystko co musisz zrobić to powiedzenie do niego.
"Ok Google włącz termostat"
Jeśli chodzi o kontrolowanie twojego Somfy smart home głośnik Amazon Alexa jest twoim najlepszym przyjacielem.
Zacznij wykorzystywać pełny potencjał głośnika Amazon poprzez zaprogramowanie swoich scenariuszy w aplikacji TaHoma®.Następnie musisz tylko poprosić głośnik o włączenie scenariusza na który masz ochotę..
"Alexa, włacz scenariusz pobudki."
Twój połączony sprzęt Somfy jest także kompatybilny z Apple HomeKit.Możesz spytać asystentkę głosową Siri o przeprowadzenie akcji w twoim domu ze wszystkich twoich urządzeń iOS urzywając środowiska Somfy i naszego partnera Apple HomeKit.
"Hey Siri, zamknij żaluzje"
Jeśli nie masz smart głośnika, nie wszystko jest stracone. Dowiedz się o zaletach obsługiwania swojego Somfy smart home poprzez smartfona.
Twój smartfon jest w pełni wyposażony w asystenta głosowego, z takimi samymi zaletami dla użytkownika jak smart głośnik.
Aby go aktywować wypowiedz magiczną formułę:
- "OK Google" jeśli masz smartfon z Androidem - lub "Hey Siri" jeśli masz smartfon z systemem iOS.
Technologia Apple HomeKit umożliwia kontrolowanie w łatwy i bezpieczny sposób akcesoriów obsługujących HomeKit za pomocą aplikacji Apple Home i Siri na iPhonie, iPadzie, Apple Watch, HomePod lub Macu.
Ponad 50 marek na całym świecie oferuje produkty, które są kompatybilne z HomeKit i Twoimi urządzeniami Apple… a wkrótce będzie ich jeszcze więcej.
Teraz jest wśród nich także TaHoma®!
Siri to inteligentny asystent, z którym wykonywanie zadań na urządzeniach Apple jest szybsze i łatwiejsze. Nawet zanim go o to poprosisz.
Więcej informacji na stronie Apple: https://www.apple.com/uk/siri/
Aplikacja Home umożliwia zdalne sterowanie inteligentnymi akcesoriami za pośrednictwem Apple TV, HomePod, iPhone'a lub iPada dotykowo, automatycznie lub za pomocą Siri.
Więcej informacji na stronie Apple: https://www.apple.com/uk/ios/home/
TaHoma® umożliwia połączenie wybranych urządzeń domowych Somfy z urządzeniami wykorzystującymi technologię HomeKit. To bezpośrednie połączeniem lokalne pomiędzy urządzeniem sterującym a sterowanym, które wymaga prac deweloperskich wbudowanego oprogramowania (stąd lokalne połączenie) w każdej centrali.
Uwaga: Kompatybilność TaHoma® z usługami innych partnerów działała głównie w chmurze.
Każda generacja central sterujących musi przejść proces certyfikacji.
Obecny proces certyfikacji dotyczy centrali sterującej TaHoma® drugiej generacji i obejmuje już zainstalowane centrale oraz te, które dopiero zostaną zakupione. Centrale sterujące pierwszej generacji, czyli TaHoma® Box i Somfy Box (o kwadratowym kształcie obudowy) oraz TaHoma® DIN-Rail nie są kompatybilne.
Proces produkcji nowych centrali sterujących TaHoma® został zaktualizowany, aby uwzględniać specyfikacje HomeKit:
Kod konfiguracyjny znajduje się na spodzie każdej centrali sterującej i wewnątrz opakowania.
Jeśli masz już centralę sterującą TaHoma® drugiej generacji w domu (lub jesteś w trakcie zakupu takiej centrali, ale bez informacji o HomeKit): Twoja centrala jest również kompatybilna z HomeKit. Wystarczy użyć aplikacji TaHoma®, aby ustanowić połączenie z HomeKit (zobacz film instruktażowy dotyczący HomeKit bezpośrednio w aplikacji TaHoma®).
Na podstawie certyfikacji Apple wybrane urządzenia Somfy są kompatybilne z technologią HomeKit i można z nich korzystać z urządzeń Apple za pośrednictwem centrali TaHoma®:
HomeKit współpracuje z urządzeniami smart home, wykorzystującymi protokół dwukierunkowej komunikacji radiowej.
Urządzenia w technolgii RTS nie są kompatybilne z HomeKit (jednokierunkowe sterowanie radiowe).
Kompatybilność z centralą TaHoma® i Apple HomeKit podlegają walidacji, której dokonują zespoły Apple w ramach procesu certyfikacji. Każde urządzenie musi zostać indywidualnie przetestowane i zatwierdzone przez zespoły Apple.
Obecnie zatwierdzone zostały napędy do rolet zewnętrznych, żaluzji fasadowych, screenów, markiz i pergoli.
Nie można sterować urządzeniami umożliwiającymi dostęp do domu
HomeKit nie zezwala na korzystanie z takich urządzeń, dlatego też bramy, drzwi garażowe, okna i zamki nie są kompatybilne z HomeKit.
Wypełnij krótki formularz, dzięki któremu lepiej zrozumiemy Twoje potrzeby
Znajdź punkt sprzedaży lub certyfikowanego instalatora urządzeń Somfy - najbliżej Twojego domu.
Produkty do samodzielnego montażu dostępne na bieżąco - poznaj ofertę Somfy w sklepie internetowym
Your product cannot be added to the cart. System error.